Smlouva o dílo

SMLOUVA O DÍLO

účastníci, a to

1. Objednatel dle písemného dokumentu „ Objednávka sanačních prací vzor 2025"
dále jen „objednatel"

a

2. AE vysoušeče Šimandl s.r.o.
se sídlem Plzeň, V Lužánkách 1722/12
identifikační číslo 453 49 177
jednající Ing. Pavlem Šimandlem, jednatelem
zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni, v oddíle C, vložce 2234
dále jen „zhotovitel"

uzavřeli dnešního dne tuto

smlouvu o dílo:

I.
Předmět díla
1. Dílem podle této smlouvy je provedení vysušení prostoru určeného objednatelem, přičemž dílo spočívá zejména v prohlídce určeného prostoru k vysoušení, zpracování projektu vč. protokolu o vstupních hodnotách vlhkosti, instalaci vzduchotechnického rozvodu, instalaci přístrojů k vysoušení, pravidelném měření stupně vysoušení a vlhkosti, odinstalaci vzduchotechnického rozvodu a následných prací dále sjednaných dle objednávky, zprávy a cenové nabídky.
Veškerá zařízení a materiál potřebné k provedení díla dodává zhotovitel.
2. Zhotovitel se zavazuje provést dílo pro objednatele, za podmínek touto smlouvou stanovených vlastním jménem v rozsahu podle protokolu „cenová nabídka a zpráva k PU..." zpracovaného na základě úvodní prohlídky, a informací objednatele; objednávka a s ní spojené protokoly se stávají součástí této smlouvy.
Podklady zhotovitel předá objednateli do 7 pracovních dnů buď osobně nebo prostřednictvím elektronické pošty na adresu uvedenou v dokumentu „zpráva a cenová nabídka".
podklady budou obsahovat alespoň tyto údaje:
- označení účastníků,
- místo realizace díla,
- specifikace díla, včetně označení zařízení, jehož montáž zhotovitel provede, s uvedením    počtu a typu vysoušecích přístrojů,
- uvedení přibližné doby nezbytné k realizaci díla
- cenu díla dle rozpočtu, když objednatel bere na vědomí, že cena díla je závislá    na celkové době provádění díla, kterou nelze s určitostí na konkrétní počet dnů předem    stanovit,
- datum zpracování objednávky,
- event. Jiné kalkulace montážních a demontážních prací.
Objednatel se zavazuje podklady zhotoviteli buď osobně nebo prostřednictvím elektronické pošty potvrdit nejpozději do třetího pracovního dne. V případě prodlení s potvrzením podkladů se úměrně posouvá doba realizace díla. Objednatel bere na vědomí, že bez potvrzené objednávky nebude realizace díla zahájena.

3. Zhotovitel zpracuje o provedeném dílu písemný protokol „protokol o zakázce, použitá zařízení, energie" v němž bude zejména uvedena doba provádění díla, výčet použitých vysoušecích zařízení s uvedením počtu dnů jejich použití, údaj o měření vlhkosti ke dni dokončení díla, konečná cena díla, výčet spotřebované energie.
4. Objednatel se zavazuje za řádně provedené dílo zaplatit zhotoviteli sjednanou cenu způsobem dle této smlouvy.
5. Objednatel bere na vědomí, že dílo, trvání jeho realizace a úspěšnost jeho provedení je významným způsobem závislé na hodnotě informací předaných objednatelem zhotoviteli, a to informací o způsobu, kterým došlo ke stavu, jež bude zhotovitel svou činností odstraňovat. Objednatel se zavazuje bezpodmínečně umožnit zhotoviteli přístup do prostorů, v nichž má být dílo realizováno.

II.
Místo provedení díla
Zhotovitel bude provádět dílo podle této smlouvy na místě, které určí objednatel.

III.
Cena díla a platební podmínky
1. Cena díla je sjednávána na základě cenové nabídky (kalkulace), která bude zpracována na základě úvodní prohlídky. Objednatel bere na vědomí, že cena je stanovena za základě zhodnocení aktuální místní situace s využitím poznatků ze všech dosavadních zakázek. Součástí kalkulace nejsou závěrečné zednické ani jiné opravy, jejichž rozsah není předem znám.
Vedle ceny díla je zhotovitel oprávněn účtovat objednateli též jízdné  v rámci ČR za účelem provedení díla v místě zakázky. Cena dopravy je uvedena v cenové nabídce.
K výše sjednaným cenám bude zhotovitel účtovat příslušnou DPH.
2. Objednatel je povinen zaplatit zhotoviteli cenu díla na základě faktury vystavené zhotovitelem. Fakturovaná cena je splatná do 14 dnů od vystavení faktury.
3. Splněním závazku k úhradě ceny, příp. její části se rozumí připsání peněžní částky na účet zhotovitele vedený u peněžního ústavu Komerční banka v Plzni, č.účtu 1306540311/0100.

IV.
Podmínky plnění díla
1. Zhotovitel je povinen provést dílo podle této smlouvy v souladu s informacemi a případně technickou dokumentací, které objednatel za účelem provádění díla zhotoviteli předal při uzavření této smlouvy, resp. při zahajovací prohlídce.
2. Při realizaci díla je zhotovitel povinen počínat si s odbornou péčí, bude chránit zájmy i majetek objednatele.
3. Objednatel je povinen poskytnout zhotoviteli technickou pomoc podle potřeby zhotovitele na jeho výzvu, zejména formou konzultace. Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla sám nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.
4. Vyskytnou-li se okolnosti, které jednomu nebo oběma účastníkům částečně či úplně znemožní splnění jejich povinností podle této smlouvy, jsou povinni se o tom bez zbytečného odkladu informovat a společně podniknout kroky k jejich překonání. Nesplnění této povinnosti zakládá nárok na náhradu škody pro toho účastníka, který se porušení této povinnosti nedopustil.

V.
Odpovědnost za vady
1. Zhotovitel je povinen dílo řádně dokončit a předat předmět díla objednateli. Zhotovitel odpovídá za to, že dílo bude provedeno podle podmínek této smlouvy, v souladu s obecně závaznými právními předpisy, technickými normami a předanými informacemi a dokumentací. Zhotovitel odpovídá za vady, jež má dílo v době jeho předání.
2. Zhotovitel se zavazuje poskytnout objednateli záruku za jakost své práce v trvání šesti měsíců. V této době je zhotovitel povinen provést na své náklady opravu díla.

VI.
Závěrečná ujednání
1. Právní vztahy výslovně touto smlouvou neupravené se řídí českým právem.
2. Veškeré případné spory vyplývající z této smlouvy, včetně otázek její platnosti či následků neplatnosti, se budou řídit českým právem.
3. V případě doručování listin prostřednictvím poštovního přepravce se listina považuje za doručenou, byla-li odeslána „doporučeně", třetí den po odeslání.
4. Účastníci sjednávají, že pokud v důsledku změny či odlišného výkladu právních předpisů a judikatury soudů bude u některého ustanovení této smlouvy shledán důvod neplatnosti, smlouva jako celek nadále platí, přičemž za neplatnou bude možné považovat pouze tu část, které se důvod neplatnosti přímo týká. Účastníci se zavazují takové ustanovení doplnit či nahradit novým ujednáním, které bude odpovídat aktuálním právním předpisům a jejich výkladu, aby smyslu a účelu této smlouvy bylo dosaženo.
5. Jakékoliv změny, doplnění a úpravy této smlouvy mohou být provedeny pouze ve formě písemného v řadě číslovaného dodatku podepsaného oběma účastníky.

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Nákupní košík